Thursday, April 23, 2009

Saya sangat suka bila....

1. Saya berjaya memasak menu baru yang BELUMSAYACOBASEBELUMINI dan ianya sedap sampai hubby serta orang yang makan boleh tambah.
2. Saya balik kerja dan disambut oleh baby Awal yang matanya sudah kuyu tapi bertahan untuk diberi SUSU IBU.
3. Saya bersama-sama hubby boleh bawak baby Awal jalan-jalan (tapi Awal duk dlm stroller la) shopping atau ambil angin kat taman depan umah.
4. Saya bangun pagi mata dan kepala saya tidak berat kerana baby saya tidur lena tanpa jaga banyak kali pada sebelah malamnya.
5. Saya boleh duduk di rumah (satu hari pada hujung minggu) untuk setelkan kerja rumah (memasak, cuci baju, lipat baju, mop lantai etc.) dan pada masa yang sama menjaga anak.
6. Saya pergi kerja dan di opis ada kerja menunggu tapi saya boleh siapkan pada hari itu juga.
7. Saya mendapat kejutan dari Hubby..(tibe-tibe dapat hadiah ke @ cukup sekadar die offer diri untuk prepare breakfast/lunch atau dinner) ..hehehe
8. Saya dapat jumpa BFF saya , lepak-lepak serta boleh bergosip tentang perkembangan semasa (gosip kami jer la bukan politik or isu negara..hahaha)
9. Saya berjaya mendapatkan BARANGAN IDAMAN saya dengan hasil titik peluh saya sendiri (kalau orang bagi pun ok jerrr..hahaha)
last but not least
10. Saya berjaya menambah berat badan saya (kerempeng sangat la pulak! huhu)
p/s: Ini bukan TAGGED atau mahu menTAGGED sesiapa..sekadar nukilan di kala bosan :D

2 comments:

mrs Fahmi said...

hhehhehe...sume besh......i like osoooo...;-)

mylongjourney said...

tue la pasal..letak yg best2 lakan kasi TERUJA ckit..hehehehheh