Wednesday, February 9, 2011

MASIH DISINI


Hanya tinggal lagi beberapa hari. Dr dah Re-EDD my actual EDD from 14 Feb to 1 March 2011 bagi mengelakkan kejadian yang saya tak mau ( contoh: kena C-Sec sebab terlebih jangka ) :)

Makanya harini saya masih bekerja sampai la Isnin ni. Selasa
cuti Maulud. 16hb bermulalah cuti aku selama 90 hari :)

HAPPY!!

SET BERSALIN HPA - Checked!
ELECTRIC BREAST PUMP - Checked!
BEDDING SET - Checked!
BAJU BABY - Checked! (terbanyak pulak)
TOILETRIES - Checked!
BARUT PERUT- Checked! (Re-used je. Leesa Formula elok lagi. I-Allah bersalin normal )

Rasanya semua dah ready. Tunggu masa sa
ya nk bersalin je :)


Owh semalam adalah anniversary yang ke 3. Hubby cuti dan saya diberi MC sejak Selasa. Gynae kate rehatlah sebab nampak saya WEAK.

Jadinya semalam kami ke sini


Tutti Frutti Malaysia


untuk meraikan 3rd anni. Nafsu nak makan Baskin Robbin terus terpadam.. heks :P

Makan dalam kereta je kekdahnya sebab anak teruna sedang lena :)

Sayang kamu suamiku Muaazam Munawar.
Thank you for EVERYTHING

Lastly,

Doakan saya.

Maafkan segala salah kata terkasar bahasa. Terima kasih atas doa kalian.





3 comments:

mrs Fahmi said...

Happy Anniversary korang!!! semoga berbahagia for many many years ahead....

and of course, good luck untuk junior 2 nanti....insya allah, sume selamat

Jamie said...

Salam..
akak taktau pun anem ada blog..hehehe.. anyway selamat bersalin yea..didoakan semoga semua dipermudahkan oleh Allah.

mylongjourney said...

Nanie: TQ dear. All the best to u too..16 weeks to go kan? Hehe and do take care okeyh?

Kak Jamie: Dah berkurun tapi i low profile u ..hehehhe TQ kak. Same to u lah. Bravo preggie sambil further study !!!