Sunday, February 13, 2011

Bila la agaknya..

Dah tak larat.
Jalan sikit penat.
Masak pun penat.
Tidur dah tak lena.
So far tak ada lagi tanda mau menetas.
:/

Dah tak sabar nak berehat.
Pagi ni nak bangun mandi pun tak larat.
Awal pulak buat hal macam-macam.
Ciwek tak tentu pasal.
Geram je kadang-kadang.
Tapi, cepat-cepat ingatkan diri yang dia akan dapat adik.
Sebab tu la dia jadi macam tu.
Perlukan perhatian sebab pasni kasih akan terbahagi.
Kesian pulak sebab rasa macam dia kecik lagi.
Tapi kalau bukan sekarang bila lagi?
Kalau nak tunggu dia besar jenuh jugak ye tak?
Apa yang Allah dah takdirkan untuk kita tu adalah yang terbaik.
Kena percaya tu.

:)

Tak sabar nak jumpa junior no .2
Bila la agaknya dia nak kuar ni?





1 comment:

ummi Tia Zahraa said...

babe,
ko dah minggu ke brape??
InsyaAllah..masa nak beranak akan sampai, doa byk2!
Awal dah cukup besar la nak dapat adik. Dia akan jadi lebih seronok bila ada adik nanti..hehe, ikutkan aku nih lagi terlebih awal kasik Tia adik...
semua benda ada hikmahnyaa.. :)

Take care babe. dah bersalin nanti inform ek! :)