Sunday, November 8, 2009

What happened to my inner strenght??

Kenapa saya kurang semangat, kekuatan serta kecekalan untuk terus bekerja?? Adakah ini tandanya saya kena berenti kerja and duduk je umah jaga anak n rumahtangga??? ( buat bisnes utk tolong suami la kan sikit2 dr duk sj :P)





Semua ni jadi after saya bersalin. Masa tgh mengandung tak la selemah sekarang. Ke hulu ke hilir dengan perut yang boyot. Macam2 training saya hadir. Tapi pas bersalin jadi MALAS..isk!! x senonoh kan?? I am trying hard to fight this feeling!! I need to WAKE UP!! Gunakan potensi yang ada so dat saya boleh perform and buat dengan SEHABIS BAIK!!..



Ni sudah bulan November. Saya kena selesaikan satu tugas yang sepatutnya dah selesai bulan lepas.!!! Sebelum bos kasi due date, adalah lebih baik saya kasi due date terlebih dahulu ..MINGGU DEPAN KENA SELESAIKAN JUGAK!! ANYHOW BY HOOK OR BY CROOK!!







Kawan2..sila kasi saya semangat!!! :P Need your support..:)





Azam untuk tahun hadapan?? banyak sangat!!!!!!!!!! saya cerita in the nest entry ok?? ;)

2 comments:

Farah said...

jangan lemah semangat anem! mmg feeling mcm ni akan ade untuk menduga hehe..aku sendiri pon camtu..malass je..tp nasib baik kite sedar cepatt sebelom terlambat.

mylongjourney said...

Thanks Farah!! aku tgh berusaha keras utk bangkit melawan perasaan!! hehehhe :D Doakan aku berjaya ;)