Friday, July 10, 2009

Kisah Capek dan Anak Kecil
















It has been almost a month. I left this entry without a word. I did mention earlier that I'm gonna be busy. Yes I am. I am so busy.Exhausted. Tired. Restless. Sick. Stressful. Sad. 14 working days without a weekend.. even a day for break. Dan saya pasrah. Badan saya sudah capek tapi saya masih mampu tersenyum. Hati saya sangat serabut tapi saya masih mampu teruskan hidup. Otak saya sudah lemau tapi saya masih waras. Saya ada sang suami, si anak kecil dan juga rakan taulan yang sentiasa memberikan saya harapan dan semangat. MasyaAllah. Ini adalah diantara dugaan besar kepada saya sepanjang 27 tahun mengharungi hidup. Cukupla bicara soal kerja kerna hati ini bisa jadi luluh..:(





Si kecil? Alhamdulillah..die sudah semakin sihat..dah mampu maju merangkak..perlahan-lahan sudah bisa untuk duduk. Dia la pengubat hati saya.. walau penat setelah pulang dari kerja, melihat senyuman si kecil hati saya menguntum senyum..jiwa saya kembali tenang..Inilah nikmat Allah.Dan saya amat bersyukur-Alhamdulillah.



Kepada semua, doakan saya. Doakan saya kuat dan tabah. Doakan saya mampu hadapi cabaran ini. Doakan saya. Terima Kasih :)

4 comments:

Farah said...

hah awal dah pandai merangkak..mesti rajin mengemas rumah cam afif skang ni kan..

Iron Butterfly said...

besar sungguh awal nih!

mylongjourney said...

farah: haah dah makin laju ..mengemas la kerha yg die paling rajin ok..aderh..letih2..

IB: eyp..sgt la besar org igt umo setahun doh weii!!

anggun99 said...

mmg makin semangat Awal tuh..

p/s: takleh nak imagine camner Anem yg slim tu nak dukung Awal..